1. چطور ارزیابی می‌کنید که شرایط تئاتر در ایران به طور کلی چگونه است و چه چالش‌هایی در پیش رو داریم؟
- تئاترِ ایران اَز دیدِ مَن بِه صورَتِ کُلّی ضَعیفِه وَ چالِش اَصلیی کِه بودِه و اَلآنَم هَست سَطحِ کِیفیِ کارهاست کِه این یِک بِه دَلیل کَم سَوادی وَ کَم تَجرُبِگیِ گُروه هاست وَ دو بِه دَلیلِ نَگُذاشتَن یا کَم گُذاشتَنِ بودجِه میباشَد وَ هَمینطور چِشم اَنداز نَداشتَن اَز یِک پُروژِه هَم خَطایِ جِدّییست کِه اَکثَرِ گُروه ها نَدارَن .




2. به نظر شما چه عواملی باعث شده که تئاتر در ایران به یک هنری محدود و یا محصور تبدیل شود؟

- اقتِصاد ضَعیف ، جامِعِهٔ مَریض وَ فَرهَنگِ پایین دَر ایران کِه تئاتر رو مَحدود وَ مَحصور کَردِه




3. نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در گسترش هنرهای نمایشی چگونه می‌بینید؟ آیا به نفع تئاتر است یا به ضرر آن؟

- به قَطع اَگَر سَطحِ مَتِریالِ تَبلیغاتی خوب وَ با کِیفیَت وَ مُناسِبِ موضوع باشِه بِه نَفعِ تئاتر وَ گُروهِ اِجرایی میباشَد




4.از نظر شما، بازیگری در ایران چه تفاوت‌هایی با کشورهای دیگر دارد و این تفاوت‌ها چه تأثیری بر عملکرد بازیگران ایرانی دارد؟

- اصل وَ پایِهٔ بازیگَری دَر جَهان یِکسان هَست اَمّا اِقلیم وَ فَرهَنگِ هَر کِشوَر مُتِفاوِت اَست وَ این سوأل مُقایِسِهٔ شَموشَکِ نوشَهر با بارسِلوناست وَ بایَد این رو بِپَذیریم کِه دَر کِشوَرِ جَهانِ سِوُّم داریم زیست می کُنیم هَر چَند مَن مُعتَقِدَم کِه یِک بازیگَر بایَد خودِش رو دَر سَطحِ جَهانی بالا بِبَرِه




5. چگونه می‌توانیم مخاطبان را به سمت تئاتر جذب کنیم و علاقه آن‌ها را به هنرهای نمایشی بیشتر کنیم؟
تولیدِ اَثَرِ خوب باعِثِ میشِه بِهتَرین نوعِ تَبلیغ ، تَبلیغِ دَهان بِه دَهان شِکل بِگیرِه




6. چه نوع نمایشی را بیشتر از همه دوست دارید و چرا؟ آیا این سلیقه تحت تأثیر شرایط اجتماعی و فرهنگی ایران قرار دارد؟

نمایِش هایِ رِئالی کِه اَز دَغدَغِه وَ مُشکِلات و مُعضَلاتِ جامِعه سُخَن میگِه وَ نَمایِش هایِ سورِئال وَ اِکسپِرسیونیسم و اِنتِزاعی کِه وَقتی میبینَم مَفهوم هایِ مُتِعَدِدی اَز آن اِجرا بِگیرَم وَ قَطعاً شَرایِطِ اِجتِماعی وَ فَرهَنگی ایران دَخیل هَست





7.در فرآیند انتخاب یک نقش، چه فاکتورهایی برای شما مهم‌تر هستند و آیا این انتخاب‌ها تحت تأثیر جامعه قرار می‌گیرد؟

نزدیکیِ اِحساساتَم بِه یِک نَقش دَر قِصِه اَز مُهِمتَرین فاکتور ها بَرایِ من هَستِش وَ قاعِدَتاً کاراکتِری کِه دَدَغِهٔ جامِعِه رو بِه تَصویر بِکِشِه بَرایَم شیرین تَر خواهَد بود





8. آیا فکر می‌کنید هنرمندان باید در مسائل اجتماعی و سیاسی دخالت کنند؟ چرا بله یا چرا نه؟
هنَرمَند بایَد حَرفِ و دَرد و دِلِ مَردُم باشِه مُداخِلِه نَه بِه مَعنایِ سِتیز بَلکِه رسالَتِ اِنسانیَت و شَریف بودَن مَلزومِه



9. چه توصیه‌ای برای نسل جدید بازیگران دارید که به دنبال ورود به عرصه تئاتر هستند؟
آگاهانِه پا بِه این عَرصِه بُگذارَند وَ آن را بِه دیدِ یِک حِرفِه بِبینَند وَ مَلزوماتِ این مَسیر رو یاد بِگیرَند و اَنجام بِدَهَند




10. آینده تئاتر در ایران را چگونه پیش‌بینی می‌کنید و چه تغییراتی را ضروری می‌دانید؟

آیَندِه بَسِه بِه جامِعِه وَ قانون گُذاری هایِ نِظام گِرِه خوردِه وَ خودسازی و وَسواسی بودَن بَرایِ بِهبود سَطحِ تئاتر بِسیار ضَروریست